pondělí 13. července 2009

Carlsbad - 2. teil - 3.7.2009

Byly 4 ráno. Ten den, 3.7.09, jsem měl odjíždět do Karlových Varů. Pln nadšení a natěšen, jsem po 4 hodinách spánku vstával. Cesta do Prahy nebyla až tak špatná, v Ostravě jsem bez problému přestoupil a na pražský hlavák v pohodě dojel. Rychle jsem zavzpomínal jak to bylo s přesunem na Florenc minule..a už jsem stál v metru. Na autobusáku mě překvapila jedna věc, která předloni zde nebyla..nová odbavovací hala..terminál, chceteli. Všude plno lidí, každý touží se dostat někam jinam a splnit si tak denní cíl, či životní sen odjíždějíc někam dál. Po 11 h jsme konečně vyjeli.

Cesta byla příjemná. Steward Luboš se o nás hezky staral. Teplý zdarma nápoj jsem odmítl (bylo neskutečně hnusně teplo), za to jsem si ale vzal noviny a sluchátka. Párkrát jsem zřejmě usnul, neb jsem sebou několikrát cuknul až mi jednou spadly noviny na podlahu autobusu. Nicméně ve 13:15 jsme dorazili na Tržnici v Karlových Varech. Na konci cesty, steward, vysbíral použité sluchátka a svázané je hodil do odpadkového koše..nějak jsem nepochopil tuto logiku, ale zřejmě si hrají na hygienické podmínky.

Na nádražíé mě už čekal Ondra, můj hlavní ubytovatel a průvodce. Dali jsme si panáka na uvítanou a zašli do hospody na oběd (po té půl denní cestě jsem měl docela i hlad). K mému překvapení měla dorazit i Tereza. Takže jsme se Panotpika, kde jsme mimochodem strávili porovnatelně času jako v Thermalu, přesunuli pěšky na horní vlakové nádraží. Po nekonečně konečné chvilce přijela, sice spařená vlakem, ale s úsměvem na tváři. Společně jsme se vydali do Ondrova bytu, ubytovat se a trochu opláchnout.

Následujících několik hodin jsme přímo strávili ve festivalovém dění a ruchu. Já si vyvednul vyhraný festival pass (ano, děkuji za ovace... vyhrál jsem festival pass..za deseti korunovou sms jsem vyhrál celotýdenní akreditaci), dali jsme si pivo a někteří i jídlo..chvíli poseděli a dívali se na koncert Jumping Drums. OD 18:30 byl promítán Nestyda, Odra už měl něco v plánu, takže jsme s Terezou vyrazili sami. Měli jsme štěstí, nějaká slečna nám dala zadara lístky, takže jsme nemuseli ani čekat ve frontě. Film se mi líbil i když jsem čekal opak:-) Po filmi nás Ondra zatáhl do sympatické podmostní stanové hospůdky, o kousek dál jsme si dali s Terezou prima bramboráčky (a já se tam kvůli ní a jim bouchl 2x do kolene..a dost to bolelo). Před 22h jsme se přesunuli i s klukama s Ondrovy bývalé třídy nad vodu před Thermal, kde měl začít velkolepý zahajovací ohňostroj. Byl sice v několika místech hezký, ale myslím si, že ho brzy uťali a v momentě kdy končil..já bych začal na plno (je to zřejmě jedno z mála míst, kde se dá ušetřit, ale podle mně úplně zbytečně). Po ohňostroji se konalo poslední pivko i s Pepou a jeho dvěma kamarády. Sice byla chuť se podívat na Míšu Davida, ale nabušená ochranka nás do Trettru nepustila, takže jsme šli spát.

Byl to úspěšný den. Všechno podstatné se zvládlo na jedničku. Já byl spokojen..a halvně taky unaven:-)

ps: pokračování samozřejmě bude, jenom jak zas najdu chvíli čas, ale nebojte, bude to brzy:-)

Žádné komentáře: