středa 5. srpna 2009

praktyka..praca...pisanie...potrzeba czasu, którego nie mam:-(

Nie wiem dlaczego, nikt mi jeszcze tego nie wytłumaczył, ale czas to wielki pierón..uciyko mi szybciej niż bym oczekiwał.. ale takie chyba życie. Już od moich urodzin mam taki pomysł świetny..ale jeszcze nie zdradzę, mam nadzieję, że mi się go podczas wikendu uda zrealizować, a wynik potem możecie sami zkrytykować:-)

Od zeszłego tygodnia nie bardzo się w mym życiu zmieniło..ale naprzykład moje drogie koleżanki są zaręczone, diamenty zaręczynowe większe nic paznokieć..a ja im tego troszeczkę zazdroszczę..tep bym chciał:-) W wolnych chwilach projektowałem, czy jak ten proces tworzenia opisać, strony internetowe. Mam przygotowane trzy prezentacje, zobaczymy, która zwycięży w ostatecznej decyzji.

Ale żeby nie zanudzać, to wyjaśnię termin praktyka w temacie przyczynku. Otóż z góry dane za kredyty trzeba odbyć obowiązkową praktykę. Ja wybrałem Ośrodek Dokumentacyjny Kongresu Polaków w Rep. Czeskiej i zrobiłem bardzo dobrze. Przyjemna współpraca i jeszcze przyjemniejsi ludzie. W Ośrodku mam i łatwą pracę..skenuję dokumenty, życiorysy i porządkuję je w  "kartonach" (sorry, nie przypominam sobie polskiego odpowiednika) wg alfabetu. Od wczoraj mi się udało naskenować 241 A4, a to nie jestem ani w 1/6 całego materiału. Praktykę będę miał do przyszłego tygodnia.

Przedwczoraj do druku wysłałem recenzję publikacji jubileuszowej orłowskiego Gimnazjum (którą można stale zakupić w Kongresie za 300 Kcz) i mam nadzieję, że się pokaże w najbliższym Zwrocie. Trzeba by było  zacząć porządnie pisać pracę dyplomową, ale brakuje wszystkiego.... nie, nie jest aż tak źle, jednak brakuje mi koncentracji i spokoju..

Žádné komentáře: