čtvrtek 2. února 2012

C9 - Pogoda


No nic moc!

Przed wyjazdem rozmyśałem, jakie buty ze sobą zabrać, niskie czy wysokie? Nakoniec wziąłem wysokie Garmonty Sitka GTX i zrobiłem dobrzem. 


Początek stycznia był bardzo przyjemny, co się tyczy klimatu. Nie było zbyt zimno, człowiek nie musiał mieć ani czapke ani rękawiczki przez dzień, a wieczorami nie kiedy wystarczyło założyć tylko czapkę.

Jednak sytuacja się gwałtownie zmieniła z końcem zeszłego tygodnia, kiedy nadeszły pierwsze mrozy pod 0 st. Celsiusza. No i było trzeba zabrać lepsze rękawiczki i czapkę a na dodatek i szalik, czy cokolwiek podobnego by okryć dolną szczękę. Bo jest bardzo nie przyjmnie, kiedy wieje ten nie przyjemny zimny wiatr, a na dodatek jest bardzo sucho, że aż w nosie marznie :-D

Jak cały czas, co się zaczęła zima, było przyjemnie. Ludzie narzekali, że taka i owaka pogoda. A teraz, kiedy to ani pies by nie spał na podwórku, znów wszyscy narzekają, kiedy te mroźne dni pominą i będzie trochę lepiej....

Chciałem na zakończenie napisać coś wulgarnego, naprz. gówno z tego będzie, ale nie napiszę, by nie być wulgarny. Chyba to jeszcze chwile potrwa zanim Pani Wiosna nas odwiedzi, a tylko by wystarczyło, kiedy by troszeczkę zaczął padać śnieg.. by się trochę ociepliło.. no zobaczymy..

Jednak mam nadzieję, że ciepłe dni nadejdą szybko, bo NIE cierpię zimę...

c.d.n.

Žádné komentáře: