pátek 3. října 2008

škola mi už začala:-(

Zdarec, 

trochu jsem to tady zanedbával, nikoliv však úmyslně...minulý týden mi začala škola a povinnosti se ještě před začátkem školy nějak nahromadili. 

Avšak do příště se budu snažit přispívat častěji.  Momentalně kompletuji byrokracii k mému studijnímu pobytu v Krakově..ale to papírovaní je humus...když partnerská strana neodpovídá na moje maile...tak se to celkem špatně spolupracuje...ale jak říká klasik: "něco vymyslím"!!!

Co se týče školy, tak čekají mě dva referáty..jeden na terminologii politického katolicismu a druhý na polskou katolickou organizaci PAX, no a vlastně ještě jedna esej o Kosmově kronice....předpokládám, že to bude v pohodě...ale uvidíme....své výsledky..samozřejmě zde nebo na cish.bloger.cz opublikuji...

Žádné komentáře: