pondělí 31. srpna 2009

Sierpień br. był i się zmył:-)

Sierpień za nami..a ja mało przyczynków na blog napisałem, troche przeczuwałem, że tak będzie, ponieważ cały miesiąc byłem w jednym kole i było trudno pogodzić się z takim stanem rzeczy.

Otóż wszystko zaczęło się praktyką w Ośrodku Dokumentacyjnym Kongresu Polaków w Rep. Czeskiej. Praktyka była spokojna i zabardzo nie męcząca, jednak wracając autobusem po 14godzinie w upalne dni, było istnym piekłem. Z drugiej strony było fajnie, scannowałem spuściznę Józefa Burka, którą Ośrodku wręczył śp. Józef Kula. J. Burek był w czasie IIWŚ aktywnym członkiem ruchu oporu i więźniem obozów koncentracyjnych. Dzięki jego wytrwałości zostały spisane życiorysy jego kolegów, współtowarzyszy ruchu oporu. Naskenowałem około 2000 A4 i zdjęć.

Następnie po praktyce byłem jakiś czas u swojej ukochanej w Ołomuńcu. Tam też miałem szczęście i znalazłem sobie i moim trzem kolegom historykom mieszkanie. Jest ono sytuowane na skraju centrum miasta, w pieknej, spokojnej okolicy, ciut dalej niż miałem do szkoły z akademika. Jednak myślę, że się będzię dobrze mieszkać!

Również finiszuję strony internetowe ołomunieckiej firmy produkującej drewnianne okna, drzwi etc. Kiedy będzie gotowe, to ujawnie adres:-)

Ostatni tydzień sierpnia nie należał do tych najlepszych, poprostu tak średnio na jeża:-) W każdym bądź radzie miałem i mam stale w głowie plany, myśli, fahrplany, playlisty..spisy wszystkiego, co muszę i chcę zabrać na urlop i do mojego mieszkania, a że tych rzeczy jest sporo.

Na zakończenie chcę Was wszystkich przeprosić, że mnie nie było. Cenię sobie, iż przynajmniej sprawdzicie, czy nie ma co nowego na moim blogu. Mam nadzieję, że z nowym rokiem akademicznym będzie więcej sensacji, przygód i że przyczynków na blogu!!!

3majcie się i bądźcie zdrowi!

benjamin

Žádné komentáře: