čtvrtek 11. března 2010

IQ test

Ostatnio test temperamentu, chociaż trudno mi powiedzieć, czy naprawde jestem takim cholerykiem, jak mi z testu wypadło:-)?

Dzisio jo se zrobił test swej inteligencji, chyba troche głupnym, bo przed paru laty koeficjent był wyższy. Jednak trudno porównywać te testy. Każdy taki test mo swoje muszki, nie dociągnięcia, inne cele.

Test, który jo sobie zrobił, był krótki i szybki i darmowy. 20 pytań, 20 odpowiedzi. Robił jo go na trzy razy, boch byl ciekawy, czy można tak, czy pytania będą inne, ale nie były i moża kilka razy za sobą:-) Jedak wynik był wciąż ten sam. Nigdy nie byłem dobry w matematyce, toteż pytania numeryczne - która liczba pasuje, nie pasuje - są dla mnie najgorsze i najtrudniejsze.

Ale i tak zachęcam do udziału:-):-):-)

http://iqtestzdarma.cz


IQ Test zdarma - IQTestZdarma.cz

Žádné komentáře: