středa 31. března 2010

Večírek se podařil..

Dlouho jsem tu nebyl, poněkud nebyl čas, resp. on stále není, minimálně do státnic:-)

K večírku mám jen několik postřehu, povětšinou samých příjemných.. já jsem spokojený, víc než spokojený. Večírek dopadl podle mého očekávání. Je pravdou, že minulý týden jsem se cítil poněkud mizerně. V neděli se už objevili první příznaky nejhorší mužské choroby - rýmičky. V pondělí mě bolela i trochu hlava a nemohl jsem mluvit, ale do úterního večera se mi to zlepšilo. Nicméně byl jsme pěkně ve stresu, neb jsem vystupoval 3x na jevišti a k prvnímu výstupu, co by Starosty Cechu, jsem si nechal poznámky na bytě.




Program dopadl moc dobře, ačkoliv jsem moc nevnímal reakci publika, ale co jsem si všiml, tak prostěradlová scénka měla velký úspěch. Fotky se povedly a díky Filipovi M. máme nafocenou i scénku v hezkém černo-bílém provedení.

Soutěž, kterou Betty vymyslela a moderovala byla moc fajn, lidi se bavili, hádali. doc. Stejskal celou dobu kroutil hlavou, ne že by se mu něco nelíbilo, ale jako hlavní protagonista soutěže po vzoru Anežky České odpovídal skoro pořád jenom ne (no však se podívejte na fotky:-))

Akce se zase povedla, ale už bychom měli přemýšlet o pasování, případném scénaristovi - nová krev, nové nápady, nové idee - ne že by ty současné byly nějak špatné:-)


foto:
http://picasaweb.google.com/cish.bloger.cz/HistorickyVecirek23032010
http://s910.photobucket.com/albums/ac301/filip2010/Tak%20trochu%20jiny%20historicky%20vecirek/

Žádné komentáře: