středa 10. prosince 2008

Už nejsme Tajemníkem...

Dneska proběhla Valná hromada CISH, o.s., byla volební. Jelikož příští rok odjždím do Krakova na Erasma, tak nemělo smysl, abych kandidoval. Tudíž jsem se stal ex-Tajemníkem:-) Na jednu stranu jsem rád, v poslední době to bylo vysilující..pasování, ples atd. Bylo toho najednou nějak moc. Avšak na druhou stranu, mám pocit, že mi ta funkce nějak přirostla k srdci a v momentě, když jsem si uvědomil, že byl zvolen nový Hlavní výbor Cechu,  jsem nabyl dojmu, že mi to poněkud chybí. A věřím tomu, už teď, že se mi po tom bude stýskat. Věnoval jsem Cechu nemálo času, energie a i koneckonců peněz. A ty měsíce přesto byly nadherné, moci aktivně zasahovat do dění (ne že by teď už to nešlo, ale z pozice prostého člena, to je jiný pohled..it´s other side!) - smysl dění si doplňte podle vlastního uvážení!!!

Přiznávám, líbilo se mi to! Jsem extrovert, narcista (no další pozitivní vady svého charakteru radši nebudu vypisovat:-)) a byl jsme rád Tajemníkem!!! Jsou to neopakovatelné zkušenosti, které člověk nabyde...

Ono je strašně hezké cítit, že to, co člověk dělá pro druhé není jen tak na hovno, ale že to má svůj smysl! Všechna ta pasování, večírky, turnaje..jsou nepopsatelné..každá akce má svoji vyjímečnou atmosféru..která se nedá zopakovat. Nejlepší pocit, který člověk zažije..je když ho někdo "cizí" pochválí a podporuje v jeho další činnosti. To se pak pracuje ještě s větším nasazením!!!

Už teď se těším, jak přijedu z Polska na historický večírek...rozjedem to ve velkém!!!

Netuším, jak bude ten semestr v PL vypadat...netuším nakolik se mi bude stýskat po Olomouci, po mých bezvadných kamarádech, přátelích...oblibených místech, hospůdkách a v neposlední řadě i typickém hanáckem větru!

Každopádně se mým odjezdem a následně příjezdem se něco změní! Nevím, co to bude..nevím, jak ta změna proběhne. Avšak je mi jasné..že přijedu do relativně jiného prostředí, než jsme opouštěl. Bude to zajímavé! Nechám se překvapit, ale mrzí mě, že u té změny nebudu.

Žádné komentáře: