neděle 8. listopadu 2009

Pasování 2009 ..a to byla akce:-)

Nestíhal jsem ... bolelo mě v krku.. ale bylo krásně, kdo nebyl, nechť závidí... kdo byl, může potvrdit, že letošní pasování bylo prostě úžasné, stejně jako poslední..minimálně:-)

to že jsem nestíhal a že mě bolelo v krku..no všechno si vybere svou daň.. nechci zde napsat, že jsem organizoval pasování, spíš jsem se na tom svou menší měrou podílel, ale nijak výrazně (pasování je především o scénce a programu vůbec)..nicméně dal jsem si úkol, že promluvím s prváky, do větší nebo menší míry se mi to povedlo..ale před začátkem pasování to bylo obzvlášť náročné...

i když program nebyl v prvním patře úplně v rohu vůbec slyšet, tak si myslím, že se to dá překousnout a říct, že byl dobrý a že letošní pasování mělo smysl a bylo úspěšné...

jedna věc se mi však na pasování obzvlášť líbila...bylo po půlnoci a přišla za mnou servírka, že když to tady vedu..tak v kolik budeme končit... trochu mě to rozesmálo..trochu mě to povzneslo na mém egoistickém obláčku..ale zůstal jsem při zemi..a odpověděl, že se domluvím s ostatními, co to tady vedou:-)

měl jsem u sebe foťak a fotil jsem s větrem o závod.. vzniklo přes 150 hezkých fotek, ale bylo třeba vybrat ty více podařené..

i když jsme změnili lokál, tak účast byla vcelku dobrá.. stejně tak jsem viděl u 99, 9proc. účastníků že se baví..a mají úsměv na rtech, což je pro mně, jakýmsi poděkování, že jsou šťastni..rádi..ne že jsem se podílel na nějaké akce, ale že nějaká akce je, a že se sešli se svými kamarády a přáteli..a mohli se příjemně pobavit.. to mě těší víc..prakticky ze všechno nejvíc...


už teď se těším na příští pasování.. uvidíme, snad již příjdu, jako obyčejný smrtelník a ne jako organizátor:-)

Žádné komentáře: