čtvrtek 12. listopadu 2009

Svatomartinské víno aneb jak je za málo peněz hodně muziky:-)

Už před nějakým  časem jsem si všiml, že v 1. olomoucké vinotéce chystají na 11.11.09 akční slevy na sudová vína (19,90/l)..i hodlal jsem této vcelku vyjímečně dobré nabídky využít (sice u nich víno nění vůbec nijak drahé za normalních cen, ale to by byl hřích nevyužít tak skvělé příležitosti). Vlastní akční ceny sudového vína doplňovala akce s novým, čerstvě vymačkaným svatomartinským vínem. Když jste měli štěstí a byli mezi prvními 100 zákazníky, tak při nákupu jedne láhve na osobu svatomartínského vína, jste obdrželi poukázku na jednu porci svatomartinské husy (buď U Anděla nebo u Červeného volka - a to pro prvních 40; dalších 60 dostalo k jedné sedmičce martina druhou grátis). Je ještě potřeba zdůraznit, že celá akce začala, jak jinak v 11hodin.

I když jsem věděl, že prodej martina je až od jedenácti, tak jsem se ale mylně domníval, že budou mít otevřeno klasicky podle otvíračky. Tudíž jsem se vydal před desatou k vinotéce, jaký byl můj údiv, že teprve vybalují vína z vozu a ihned mi došlo, co se děje, resp. že mě čeká víc 45min čekání. Nicméně, nebral jsem to jako prohru, ba naopak rozhodl jsem se setrvat a koupit si jednu lahvinku martina..husa na oběd je přeci jenom husa na oběd.

Slečny prodavačky vyšly z vinotéky něco před 11 a rozdali už poměrně početné řadě pořadníkové lístečky, jak samy říkaly, abychoms e neprali, kdo půjde první a kdo poslední:-) Byl jsem 3. K těm lístečkům se ještě váže jedná příhoda, a to ta, že by byly slosovatelné. Losovalo se celkem 12 výherců sedmičkové pálavy z roku 2008 s přívlastkem. Zřejmě někdo nademnou drží ochrannou ruku, a tak jsem měl štěstí a jednu flašku vyhrál. Nechám si toto ročníkové víno na obzvláštní příležitost.

Takže jsme prakticky uštřil dost peněz, měl dobrý oběd..a na duši takový příjemný pocit pohody:-)

Žádné komentáře: