čtvrtek 20. května 2010

Jsem znechucen..hlavně tím ******** fejsbúkem...!

Na poslední schůzi Cechu v tomto semestru jsme se dohodli, že založíme fejsbúk, aby se Cech mohl prostřednictvím tohoto kanálu prezentovat, a jelikož (jak se mi osobně zdá) pro ně které skončila éra emailového dopisování a chtějí komunikovat hlavně prostřednictvím fejbúku. Druhou rovinou založení profilu na této dementní socsíti (aspoň vidítě, jaký mám k ní kladný vztah) bylo zjistit, jak a co, proč, kdo s kým atd... jinými slovy, chtěl jsem zjistit a poznat fejsbúk.

Přátelé, to se nedá!


Víc dementní nástroj pro komunikaci a obnažování vlastního těla na internetu jsem nezažil - zvedá se mi z toho žaludek. Asi 30 min jsem se šťoural v cechovním profilu na FB, ale je to hrůza. To rozhraní, tak dementně jsem si to ani ve snu nepředstavoval. Dámy mě omluví, ale víc posraný systém pro komunikaci snad není. Měl-li bych být slovně ukázněný, tak bych zřejmě napsal, že pro mně na tom webu panuje totální chaos ve všech meníčkách a kategoriích se zaručeně ztrácím a marně přemýšlím, zda li pak se najde úsměv krásné ženy, která mi s mým problémem pomůže... jenže já nechci:-P

Mně se to vážení nelíbí. Mám rád věci, které si dokážu přizpůsobit..a tím jak je všechno v jedné barvě..tak se kompletně ztrácím.. Nejvíc mě asi zdáždí ty zbytečné aktualizace stavu a vybrané příspěvky - fakt nechápu k čemu to je. Na icq (ke kterému se dostanu později), když chci vidět stav uživatele, tak se na něj podívám - mně fakt nezajímá, zda se někdo šťourá v nosní dírce nebo škrábe na.. břiše. A vzhledem k tomu, že mně takové informace dost obtěžují, tak bych je z najradší platností zrušil definitivně..ale pokud jsem zjistil správně..nelze.. Obdobné to je s fotovzpomínkami , videemi od přátel - blbosti bez který se na fejsu rozhodně dá obejít..a nikdo mi nevymluví, že nedá!

Víte, dlouho mi trvalo než jsem si založil profil na icq, ale stalo, ne že bych odmítal, jen ta doba nedozrála. Oba systémy mají hodně společného - nutí Vás komunikovat s lidmi, když se přihlásíte. Oba systémy mají ale zároveň velkou nevýhodu - člověk musí být furt online..a to, prosím, jděte do prdele.. Nad ICQ už se u mně stahují mračna zvláště po vydání 7 verze (buďte ohleduplní k sobě samému a nikdy v životě si ji nestahujte - zlatá 6.5). ICQ taky skoro už nepoužívám, neláká mně to. Nemám ani čas a ta ksichtokniha stojí pěkně za prd Vážení. Stačí jedno kliknutí a člověk se dostane do míst, kam ani nechtěl..a pokaždé rozhraní vypadá stejně..děs! A co jsem dosud nenašel..jaká je čistá internetová adresa Cechu na f*c*booku? našel jsem jenom id účtu..hmm..zase čekal jsem něco víc!

Možná budu až příliš konzervativní, ale já si vystačím mnohdy s maily (všechny 4 emailové schránky stíhám obsluhovat) a pak mám dvě telefonní čísla..čili můj svět funguje trochu jinak..ale já šel vždy hlavou proti zdi..:-D


Omlouvám se těm, kteří se mi chtěli přidat mezi své přátelé na dementnísystémjménemfejsbúk.com, ale momentálně mě ten systém nenadchnul. Možná někdy příště, když bude vyšší verze, budu si moci všechno nastavit podle chuti - barevnost i prostředí, menu, zrušit zobrazovaní příspěvků a hlavní stránce a moci odstranit jiné blbosti (třeba ty stavy uživatelů), tak o mém profilu na dementnísystémjménemfejsbúk.com začnu alespoň uvažovat.

Žádné komentáře: