pondělí 24. května 2010

Obrona pracy..już jutro!

Moi drodzy Blogowicze!

Jutro mam obrone pracy, a za trzy tygodnie egzamin państwowy. Bardzo szybko, właściwie szybciej niż myślałem i może i chciałem wszystko płynęło. Jednak to był fajny okres mego życia. Dużo ciekawych momentów było, spotkań (nie tylko z historią i dziewczynami :-P), szalonych imprez, również chwil wypoczynku oraz nauki...

Przede mną bardzo krótki, ale o tyle ważny okres. Człowiek łatwo w nostalgie się zanurza, wspomina chwile przeżyte i przegapione, popełnione błędy i otrzymane szanse...

Dziękuję wszystkim bogom i świetym, a najszczerzej dziękuję Wam, moim blizkim, że staliście obok mnie (a w niektórych wypadkach trzymali za ręke..:-)). Nie byłbym bez Was taki, jak jestem oraz przypuszczam, że Wy nie bylibyście tacy bez mnie:-D

Pozdrawiam serdecznie i życzę jak najbardziej wspaniałe wrażenia z przeżyć, które nas jeszcze w życiu czekają!

bp

Žádné komentáře: