neděle 15. června 2008

Po delszej pauzie!

Cześć moi drodzy!

Tak po delszej pauzie znów piszę nowy wpis. Co więc działo się od mojego egzaminu państwowego?? Jednym słowem: dużo!

Zacznę od początku. W poniedziałek (2.6.) troszeczkę świętowałiśmy z kolegą Kubą nasz udany egzamin państwowy w ołomunieckim letnim kinie. Powracając do tamtego dnia, to było bardzo dużo emocji, czy zdołam czy nie! A jednak się udało, chociaż w pewnym momencie to wyglądało, że egzaminu nie będzie (powodów wiele, ale nie będę je tutaj tłumaczył), ale naszczęście kilka przytomnych zgodziło się by nas sprawdzić i ocenić. Ja właściwie świętowałem aż do wtorku wieczora, ponieważ Ewka zdobyła mgr prawa i to była następna okazja do świętowania. Fajnie było. Znów po długim czasie zeszliśmy się wszyscy moi najlepsi koledzy - Ewa, Baśka, Lucka, Radek i Ja. Było naprawdę wpsaniale!!!

Drogę powrotną opiszę w następnym przyczynku...

Žádné komentáře: