pondělí 2. června 2008

5-letka ukončena!:-) / Plan pięcioletni gotowy!:-)

Vážení přátelé, Drodzy koledzy!

Dneska jsem uspěšně dokončil moje "pětiletní" studium bakalařského programu oboru Historie! Já vím, není se moc čím chválit, že mi trvalo pět let než jsem získal titul, ale ne všechno jde v životě podle našich představ. Já jsem neskutečně rád a chtěl bych poděkovat z tohoto místa všem, kteří mi jakkoliv pomáhali či jakkoliv podpořili moje úsili. Děkuji Vám všem. Hrozně si cením všech přátelství, které mám!!!

Dzisiaj mi się udało dokończyć mój "pięcioletni plan" studia historii na stopniu licencjackim. Wiem, że nie mam się, czym chwalić. Jednak pewne trudności mi nie umożliwiły zyskać tytuł licencjata prędzej, ponieważ nie wszystko się zdarza, jak my chcemy. Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwy i chciał bym tutaj podziękować wszystkim, którzy mi jakkolwiek pomagali i wspierali mnie w czasie studiów. Dziękuję Wam wszystkim. Bardzo sobie cenię każdej przyjaźni, którą mam!!!

Žádné komentáře: