úterý 20. ledna 2009

Přechlastal jsem noc - pamflet!

Níže psaný pamflet má podobnost čistě náhodnou s mým životem. Doporučuji předtím si poslecnout písničku Jarka Nohavici - Přelezl jsem plot, která se stala moji předlohou.





Přechlastal jsem noc

přechlastal jsem noc
poblil ráno schody
chudáčku co ti je
vypadáš mizerně
na smrt a na život
v boji proti sklence
tomu kdo přežije
težko se z postele zvedá

na smrt a na život
pivo se už rozlévá
není jiné cesty
buď láska nebo pěsti
na smrt a na život
mi začínaj tvrdnout játra
jsem jako loutka na provázku
kdopak mi tu ruku k hubě zvedá

v první putyce
ihned u výčepu
objednám si rum
a holka vedle
zařve na mně nečum
v první putyce
kousíček od stolu
stálá smrtka že
se na mně už čeká

jsem jako cizí host
v kavarně u muzea
došla jimu už vodka
a já piva ještě nemám dost
jsem jako cizí host
v tomhletom velkém světě
střílel jsem pro radost
a teď před ním v kleče
objímám tu porcelánovou cnost

a říkám si:
"prochlastal jsi zase noc"

Žádné komentáře: