pondělí 4. ledna 2010

Nový rok a nové povinnosti

Doufám, že i ostatní měli pohodové svátky a příjemně oslavili vstup do nového roku. Já byl na silvestra v Olomouci.. lidé letos asi měli málo peněz, dělobuchy, petardy a rachejtle moc slyšet nebyly, ale i přesto se našli takový, kteří začali střílet již po 18h večerní. Po půlnoci to bylo v celku v pohodě. Přesto, že jsme se s Míšou dohodli, že letos bychom mohli vyrazit na náměstí se podívat na ohňostroj, tak jsem tak neučinili..za prvé pršelo..a pak se nám moc nechtělo..:-) ale i tak bylo příjemně.

Ani jsem moc nelenil a už od druhého dne nového roku jsem pilně pracoval. Doufám, že má práce bude brzy zhodnocena. Tento rok je pro mně výjimečně důležitý, na krku mám nůž k dopsání diplomky, pak obhajoby, státnice a přijímačky. No a samozřejmě jsou zde i další mé povinnosti, kterým člověk musí dostát. Dáli bůh, všichni svatí kolem mně a samozřejmě i já, tak všechno zvládnu.

Čili nejenom sobě, ale i Vám přeji samé úspěchy v novém roce, ať se daří v čemkoliv, co budete dělat!!!

Žádné komentáře: