pondělí 4. ledna 2010

Zima v Zoo

29.12.2009 jsme se s Míšou rozhodli zajet s podívat na zvířátka do olomouckého zoo. Vyrazili jsme poměrně časně ráno, jak se na studenty patří, tedy po 9hodině nám jel od nádraží autobus. Byl plný lidí, převážně důchodců, s plnými taškami jídla na silvestra - patrně.
Do zoo nás jelo několik. Zaplatil jsem vstupné (50Kč/1student/1isic) a šlo se. Bylo poměrně zima. S foťákem v kapse a s úsměvem na tváři jsme se vydali na zvířecí turné. Prošli jsme si samozřejmě celé zoo, nejvíc nás uchvátili opičky, řvoucí a neposedné. Další významnou zastávkou byly rybičky (žraloci, piraně a tak:-)) a rovněž kočičky, jako byl lev a lvice, tygr. Jelikož byli uzavření ve svých poloskleněných obydlích, tak jsem měli možnost je vidět, tak říkajíc z očí do očí. Nádherná stvoření. Ale fotit nemělo moc smysl.

To jsem si užil u žiraf, které byly venku, zřejmě domestikované na naše povětrnostní podmínky, takže jim zima asi moc nebyla. Odtud jsem si odnesl pár hezkých fotek.



Rys se na mně vykašlal, když viděl foťák a položil hlavu zpět do klubíčka.


Konečně jsem také viděl v Olomouci pižmoně. S nimi je jeden velký problém, v létě se vždy schovají před sluníčkem a člověk nemá skoro žádnou šanci. My jsme ale přece jen měli úspěch.


Byla to příjemná procházka, když v zadní části parku byla pořádná kosa. Vzal jsem dvě mandarinky, které po cestě přišly vhod. Byla moc hezky. Pokud budete mít čas, zajděte si do zoo v zimním období, stojí to rozhodně za to!

Žádné komentáře: