pondělí 4. července 2011

Nowa szata graficzna blogu / nový vzhled blogu

Długo mi to trwało.. naprawdę długo. Chyba ponad pół roku, co moje myśli dały się zkusić na zmianę graficzną blogu. Jakiś czas mi trwało taka mała personalizacja całego thematu. Jest tutaj jeszcze parę rzeczy, które muszę doszlifować, jednak uważam, że zmiana będzie (przynajmniej tak przypuszczam) poztywnie odebrana. Nie oczekuję waszych komentarzy, ale będe rad za jakikolwiek feedback.

/

Trvalo mi to dlouho.. opravdu dlouho. Je to už asi víc jak půl roku, co mě napadlo, že bych změnil vzhled blogu. Trochu života mi vzala personalizace šablony, podle mého gusta. Stále je tady několik věcí, které potřebují dodělat. Nicméně si myslím, že změna (alespoň tak soudím) bude pozitivně přijata. Sice neočekávám vaše komentáře, ale budu rád za jakoukoliv zpětnou vazbu.

Žádné komentáře: