úterý 14. července 2009

Carlsbad - 3. teil - 4.7.2009

Vstávali jsme poměrně brzo! Já zaskočil s Terezou do tesco-krámu pro snídani a následně jsme se vydali na horní vlakové, odkud nám jel vlak do Lokte. Cesta netrvala ani půlhodiny a byli jsme na místě. Prošli jsme si městem, částečně i s průvodcem (na jedné s fotek je vyfocen zády k objektivu s pejsek na vodítku), který rovněž podotkl, že město Loket má podle něj největší hustotu hospod na jednoho obyvatele (v Lokti mají 100 hospod a 3000 obyvatel:-)). Zhlédli i kostel sv. Václava, pokud se nepletu, a vyrazili ke hradu, který je asi zdejší největší turistickou atrakcí, nejen pro vodáky, kterých bylo na Ohři spousta. Prskli jsme na věž, do můčírny už všichni nešli. Terka, Pepa a Honza si koupili vstupenky na prohlídku hradu, my s Ondrou jsme se vydali blíž k nádraží na kus italského kulatého se čtyřmi druhy sýru žvance a tradičního českého zalatvého moku. O půl 2druhé nám jel vlak zpátky do Varů. Byl to fajn výlet..:-) Díky Ondrově skvělé organizaci a i načasování, vyšel parádně.

Ve Varech jsem skončili z místním pivovaru - Prokop. Pivo bylo dobré, ale museli jsme se rychle s Terkou rozloučit, neb se rozhodla děla chůvu několika harantům na táboře. Držme ji pěsti, aby to přežila. Ostatní se rovněž rozdělili, ale ne nadlouho. Sešli jsme se zase u Thermalu..a společně (vč. Ondrovy sestřenky s přítelem, kteří odpoledne v sobotu přijeli) jsme se vydali směrem do Poštovního dvora, kde byl ČEZfest (jednodenní koncert současných českých kapel a zpěváků). U vchodu jsme dostali podprdelníky nafukovací a i jednorázové pláštěnky. Jelikož mě vzal hlad kolem 22h a nechtěl jsem kupovat ty předražené klobásky za 50kč a pivo za 30kč, tak jsem se rozhodl vydatz zpět k Thermálu a tam si koupit něco lepšího k jídlu. Trochu mi překazilo plán, ten blbý déšť, neb jsem se chtěl zase vrátit zpět. Bohužel! Díky dešti a vzdálenosti, kterou bych musel být nucen absolvovat, jsem se rozhodl vrátit do Ondrova bytu a ulehnout spánkem unavených.

Byl to příjemné strávený den! Jen škoda toho deště..ale to počasí tam bylo takové hezky střídavé..

ps: seriál nekončí..v nejbližší době budu zase pokračovat... tak neodcházejte od svých internetových přijímačů:-) Hezký den Vám přeji!

Žádné komentáře: