sobota 25. července 2009

taková krakovská reminiscence...

kapky dešťě stékají po okně
a já se vrácím do míst,
kterému říkám můj domove

dvacet pět týdnů uvězněn v skořápce na kolech
hučící vesele po trati do měst
střídal jsem stěny jak ráno ponožky,
abych na večer si boty vyčistil u jiné rohožky

i když poznal jsem nové a zažil nečekané
vždy ale budu mít slabost pro chvilky známe

stal jsem se lovcem i lovnou zvěří
v džungli chaosu a byrokracie
chtěl jsem si dokázat,
že ovládnu mnohé

avšak bojovný pokřik nebyl zdaleka tak účinný
to jenom já jsem zjistil,
že nemám na velké cestovní činy

mám rád to svoje, pohodu a řád
nerad jsem ve víru něčeho nepoznán
a tak válčím o své místo v tomto kraji
chtějíc všem dokázat, že jako lahodný sýreček
konečně vyzraji

tyto sloky jsem napsal na poslední cestě z Krakova...19.6.2009..čili před víc jak měsícem..líbí??:-)

Žádné komentáře: