pátek 24. července 2009

Carlsbad - 4. teil - 5.7.2009

Neděle nic podstatného se neděje. Tímto heslem jsem se rozhodl řídit... Se vstáváním jsem to nijak nepřeháněl..a tak před 10 jsem v pohodě došel do Muzea Jana Bechera na plánovanou prohlídku. Za studentské vstupné 50 Kč jsem obderžel 20min vyprávění hezké paní průvodkyně o historii becherovky a rodu Becherů, pak následoval 25min film o výrobě a historii Becherovky (trochu z jiného pohledu) a ochutnávka produktů - Becherovky Originál, KV 14 a Cordialu. A ke vstupence jsem obdržel 30kč slevu k nákupu Becherovky Originál v jejich prodejně, tuto nabídku jsem nevyužil.
Po prohlídce v podivném stavu :-) jsme se vydal do města k Thermalu. Cestou jsem se zastavil v Levných knihách a koupil si publikaci České Švýcarsko do kapsy. Sice do kapsy ta knížka moc není, ale doufám, že nám na dovolené poslouží dobře.
Na oběd jsem si zašel do Panoptika, dal jsem si pivo na žízeň a zeleninový salát k zaplnění bříška. Odpoledne jsme strávil opět v davu kolo Thermalu a na kolonádě. Chtěli jsme s Ondrou na Tobruk, ale to nějak nevyšlo..nemrzí mě to. Místo Tobruku jsem viděl Horáčka v převleku za růžového plyšového králička (viz fotogalerie). Podveče jsem strávil rozjímáním a četbou na kolonádě, abych se na 19h opět přesunul do Panoptika, kde jsme se tak všichni sešli a dali pivo. K nám se přidali i Ondrovi kamarádi, takže bylo veselo. S nima jsem pokračoval ještě do jedné hospůdku (název je vyfocen). Tam jsem ale nebyl spokojený..pivo natočila na jeden zátah a připlacení po mě chtěla o 2 koruy víc než měla na tabuli...a i když jsme ji na to upozorňovali, tak nám řekla, že se ji to nechce přepisovat. Fakt kráva..ale co, život je pes a takových lidí (velmi slušně řečeno) ještě potkám mnoho..
Do postele jsem se dostal kolem půl2.

Žádné komentáře: