pátek 24. července 2009

Carlsbad - 5. teil - 6.7.2009

Poslední den v Karlových Varech:-(

Příjezdy a odjezdy jsou vždy na pobytu ty nejnáročnější, já jsme se rozhodl, že si ještě projdu centrum města s footaparátem. Výsledek můžete ocenit ve fotogalerii. Cestou mě napadlo, že bych mohl potěšit své nejbližší a koupit tradiční karlovarské oplatky. Jelikož jsem tušil, jak asi dopadne můj batoh v autobuse Studentagency, tak jsem se rozhodl koupit malé balení oplatků..a byla to i svým způsobem výhra, neb té náplně je v nich více:-) Doporučuji!!!

Avšak 12h se blížila a já veděl, že můj čas se na druhém konci republiky velmi krátí, rychle jsem dobalil zbylé a čekal na Ondru, který si přivedl další festivalovou návštěvu, jemnovitě Hanku. Oba dva mě doprovodili na Dolní nádraží a ujistili se, že jsem nastoupil na autobus a již nebudu mít možnost vystoupit vrátit se k nim:-)

Cesta byla v pohodě, sice se nepříjemně ochladilo, ale v Praze mi to bylo celkem jedno. Rychle jsem přestoupil, koupil si ještě bagetu na cestu..a uháněl jsem InterCity do Olomouce za svou milou. Počasí se však nijak nezlepšilo..v Olomouci začal poprchávat, ale měl jsem štěstí, tatínek byl velmi hodný a přijel s Míšou pro mně autem:-)

Následující dny jsem strávil ve velmi příjemném prostředí.


Ondro, i když jsem Ti děkoval osobně v den odjezdu, chtělbych i touto cestou Ti ještě jednou poděkovat za nocleh i společnost, kterou jsi mně obdařil..vážím si toho!

Žádné komentáře: