pátek 23. října 2009

3. ročník kulečníkového turnaje..aneb jak jsem se sám ze stolu smetl

Byl podzimní večer, jedna dvacátého října, jel jsem ulici tramvají..a přemýšlel jsem o svých parádních šťouších:-) říkal jsem si, že letos by už top mohlo konečně vyjít..a mohl bych brát nějakou fidorku... leč nestalo se tak, ačkoliv atmosféra byla nádherná.. účastníků plný stůl...tak bohužel se mi nevedlo, jak bych sám asi chtěl..

kulec jsme nehrál asi rok..tedy pokud pominu občas v Krakově na počítači nějakou ujetou kulcoidní hru.. ale live..to bylo až tuto středu.. cvičné kolo proběhlo celkem v pohodě... los mi určil papírově slabého soupeře..ale jinak velmi nebezpečného..nicméně nebál jsem se..a hrál jako drak..ďábel jsem byl..

chybělo však trocha štěstí... spolu s černou padla i bílá.. špatně jsem si spočítal úhel dopadu bílé... nevěnoval jsem tomu mnoho pozornosti, neb jsem viděl jasně černou v díře...

zřejmě osud tak tomu chtěl.. nevadí..snad vyhraji příští turnaj...a Přátelé..není přece důležité vyhrát, ale zúčastnit se, ne??:-)

Žádné komentáře: