neděle 11. října 2009

bacil mě bacil

Taky jsem se stal z mnoha šílenců v tomto ročním období, kteří chrchlaj, kašlaj, smrkaj a nechávají lékarnám vydělat na živobití. Nějaký hnusný a zlý bacil mě bacil. Bacila jsem pocítil už ve čtvrtek ráno, ale nijak jsem ho nevnímal, jen jsem měl pocit, že mám plný nos. No než jsem dojel domů (což je mimochodem fajn historka - ale asi jak pro koho), tak jsem nabyl dojmů, že to nebude jen ucpaný nos.

Taky jsem měl pravdu, rýma se rozjela na plné obrátky. V sobotu jsme slavili babiččiny narozeniny a mě se muselo přitížit, neb dneska mě tak začalo bolet v krku, ale snažím se to vyhánět vším možným. Je to všechno na dobré cestě, ale moc toho nenamluvím..ne že bych nechtěl...spíš moc nemůžu:-( snad se to blízkém čase zlepší...

nejhorším asi na mých zatím třech dnech nemoci byly ty vodopády, které ač přes snahu všeho se nedaly zastavit. Uvidíme, co zítra..jak přežiji cestu do Olomouce a svůj didaktický blok:-)

Žádné komentáře: