čtvrtek 1. října 2009

Když máme ruce jako opice...

Společenská angažovanost, vlastní kolektivní iniciativa je výborná věc! Když se to vezme za ten správný konec lana, tak se netahají zbytečně nitky, ale opravdu celé lano.. a taháme ho všichni svorně, společně tak, jak se to má dělat. Inu práce pro společnost není jenom o duševní námaze vymyslet nějakou hezkou společenskou událost roku, ale je to i o svalech a fyzické kondici.

O tom jsem se přesvědčil za poslední dva večery, kdy se s několika dalšími studenty jsem velmi aktivně vypomohl při stěhování několika desítek kusů nábytku. Věřte nebo ne, ale vím, jaké to je být opici..teda minimálně, co se délky paží týče. Přitom skoro nekončícím posouvání a přenášení z místa na místo se mi moje ruce pěkně natáhly a to nemluvě o předloketní části bicepsů. Jelikož jsem teď byl nucen vstát, neb jsem šel hledat klíče od bytu a ejhle..bolí mě i výsostně záda:-)

Na druhou stranu...není to tak zlý, jak to popisuji. Já rád pomůžu, pokud můžu a vím co a jak. Z výše uvedeného hlediska jsem i rad, že další přesuny se budou dít až příští týden, tak bude dostatek času na regeneraci duševní i fyzickou!

Žádné komentáře: