pondělí 28. září 2009

nový design blogu

Už delší čas jsem přemýšlel, že bych si nějak hezky graficky upravil blog.. No a tak nějak to dopalo.. Sice netuším, jak tato verze blogu bude fungovat, ale doufám, že se osvědčí..než mě zase napadne ji vyměnit za mladší "dvacítku". Nechal jsem se ve velké míře inspirovat a nahrál jsem již hotovou šablonu, jenom ji časem lehce upravím k mé spokojenosti a smysluplné dokonalosti:-) Hledal jsem dlouho a trpělivě, chtěl jsem něco zajímavého, moderního.. prostě něco, co zaujme na první pohled..a i když je celá šablona skoro monotonně zbarvená, tak mi nabízí, skvělý design.

Ještě netuším, co všechno upravím, ale rozhodně to bude barva některých použitých písem. Nejvíc mi vyhovují 3 sloupce, i když prostřední mohl byl lepé zpracován, tak v podstatě jsem spokojený (jednak změna by byla na dlouho trať a časově velmi náročná, takže se do toho nebudu pouštět).

Hodím zde hlasování o designu blogu, tak doufám, že se zúčastníte:-)

Žádné komentáře: