pondělí 7. září 2009

03. bílí kapři, sloní zadky ve skalách, Pravčická brána a hordy německých důchodců po cestě…

Dneska se mi vůbec nechtělo vstávat, zato Míša byla příslovečné ranní ptáče a vstala dávno přede mnou.. Ráno jsme chtěli zajet autem do obchodu do Dolní Chřibské, jelikož jsme včera usoudili, že obchod, co je pod penzionem zřejmě není funkční. Jaké ale nás čekalo překvapení, když jsme zjistili, že obchůdek funguje a jeho vedoucím je pár z východní Asie:-), tudíž aby jste si také zasmáli, takl obchůdek, do kterého jsme nakonec jeli je asi 20m od penzionu.. :-)
V plánu byl menší okruh přes Edmundovu soutěsku, Pravčickou bránu a zpět do výchozího bodu v Mezní louce. Parkoviště bylo z dálky vidět, že je placené, takže jsem zamířil na jiné, které se taktéž ukázalo, jako placené. Ale tam už jsme zůstali. Po zelené jsme se vydali k soutěskám, kde po lodičce jsem se dopravili do Hřenska. Průvodce nám vyprávěl různé historky, ukazoval výběžky ve skalách, které snad něco znamenají a nějak vypadají, viděli jsme také bílého kapra a potkali německé turisty, kteří šli do protisměru a já je litoval, že se budou drápat do kopce, který bych sám nechtěl jít. Z Hřenska jsme se přesunuli (samozřejmě po svých) po červené k Pravčické bráně, chvíli poseděli, vydechli, vyschli, porozhlédli se na vyhlídkách, které jsou opravdu fascinující a pokračovali zpět k autíčku. U parkoviště jsme si koupili nějaké pohledy, já se přezul a uháněli jsme do Chřibské. Ušetřil jsme 100kč za parkování, což je moc dobře, takže když skončí dnes CSI Las Vegas, tak si zajedeme na teplou večeři a tu stovku projíme:-)
Výlet byl fajn, moc se vydařil, krásně se oteplilo a já jsem spokojený!

Když budete projíždět okolo, zastavte se..stojí to zato:-)

Žádné komentáře: