úterý 15. září 2009

06. Krásy kyjovského údolí převážně jsme viděli po naučné stezce:-)

Ano, je to tak, ve čtvrtek jsme se rozhodli zajet na sever od Chřibské do vesničky Kyjov u Krásné Lípy. Chvíli jsme hledali nějaké vhodné parkoviště, ale pak jsem zaparkoval u kontejnerů, neb mě to nebavilo hledat..a pak jsme nechtěl se zbytečně vracet k autu po absolvování celého okruhu.

Od minulých dvou výletů se tento lišil hned několika věcmi:
- za prvé šli jsme 95proc. cesty sami, bez německých důchodců a jiných výletníků;
- za druhé cesta, tím mám namysli to, po čem jsme šli, byla více klikatá, zajímavější, řekl bych o poznání těžší, ale o to více jsme si užili srandy (tedy min. v první a ve třetí třetině trasy, mezitím jsme museli šlapat po asfaltu).

Některé úseky se doslova táhly a když už člověk myslel, že za tím stromem bude něco zajímavého a jiného, tak se šeredně spletl. Nicméně Köglerova naučná stezka, kterou jsme absolvovali byla příjemná, sice jsme ji neprošli celou, ale i tak se mi moc líbila, hlavně ta tráva v lesích byla úplně o něčem jiná. Jen mě mrzí, že když se do těch míst vrátím za několik let, tak je nejspíš nepoznám, neb nově vypadající zasazené jehličnany budou mít za 10let přeinejmenším o 2m víc a lesní panorámata budou v pytli... Ke konci výletu už jsme oba pociťovali únavu, byl to náš nejdelší výlet, bezmála 7hodinový:-)

Kdybych měl popsat krajinu, tak bych nejspíš parafrázoval klasika na samotě u lesa a řekl bych, že tam bylo krásně..:-)

Žádné komentáře: