čtvrtek 17. září 2009

08. cesta z města do města

Dovolená nám pěkně rychle utekla, když nad tím v týdenním odstupem přemýšlím..ale byla moc fajn, užil jsme si a relativně jsme si i odpočinul. Říkám, že relativně, protože řídit auto a být na českých silnicích v plné koncentraci je někdy nadlidský výkon, neboť by jste nevěřili kolik bláznů brázdí české, moravské a slezské louky a háje:-) No a taky jsem vezl svůj největší a nejkrásnější poklad...:-)

Vyjížděli jsme kolem půl9, v průběhu balení věcí do auta se objevilo neznámé, velice zvídavé kotě, které mělo pořád tendenci lézt po autě, být v autě a nakonec s námi chtělo i odjet...neb nám bránilo ve výjezdu a dvakrát mi vlezlo na kapotu, až jsem musel požádat další ubytované, zda by ono kotě na chvíli nechytli..jinak bychom zřejmě nevyjeli. Za to jim moc děkuji, doufám, že měli větší štěstí a kotě je neotravovalo moc dlouho.

Cesta byla poklidná. Za Hradcem Králové jsem již ale pocítil únavu, stejně jsme museli zastavit kvůli jídlu a já měl již delší dobou nutkavou potřebu, pokud mi rozumíte. Zhruba po 5hodinách a 315km jsme celí a zdraví dojeli do Olomouce. Vyšlo nám i počasí, ptž hlásili na víkend nějaký ten déšť, ale kromě, doslova, 5kapek nic nekáplo:-)

Žádné komentáře: