neděle 11. října 2009

ČD - času dost aneb jak jsem domů cestoval

Tato slovní hříčka je stará a velmi známa. Popravdě, kdo z Vás ji aspoň jednou nepoužil, když se vztekal, že právě jeho vlak nejede?

Bylo krásné podzimní odpoledne..já se po třech týdnech měl vrátit domů (nejen vyprat a vyžehlit:-)) a ač jsem měl pocit a v duši plno otázek proč jedu domů, když v Olmiku je tak krásně, tak jsem se těšil. Na olomouckém nádraží jsem potkal o rok mladší spolužačku z gymplu, dali jsme se do řeči, sedli spolu do kupéčka a cesta ubíhala.

Mezistátní vlak EC 147 Jan Perner Praha - Žilina má jedno zásadní specifikum (se kterým jsem se nesetkal a že jezdím s ČD už dlouho), a to, že v Bohumíně na stejném nástupišti přesednete na stejně pojmenovaný rychlík. Nevím proč, můžu jen vymýšlet hypotézy a jiné tézy, ale  nemám je jak vědecky podložit, tudíž mi je v celku jedno proč musím přestupovat.

Ale abych se vrátil k původní myšlence, ale dřív si ještě skočím na záchod.......

po 5min


....jsem zpět:-)
takže v Bohumíně, kde plánovaný přestup na R 147 Jan Perner, jsme si všimli, že výjezd vlaku je opožděn o 20min, což by samo o sobě nebylo tak strašné. Nicméně po nějaké té chvilce jsme se od průvodčího dozvěděli, že na koleji mezi Bystřicí a Jablunkovem byla nehoda a odklízení může způsobit až hodinové zdržení na nádraží. Rozhodli jsme se jednat. Nejdřív, že pojedeme busem - zastávku jsme nenašli a dál od nádraží se nám nechtělo jet. Ještě nás napadlo jet pozdějším osobákem, ale oni taky vypsali zpoždění i pro tento vlak. Takže jsem se rozhodl, že zavolám domů, zda by nebyl někdo ochoten nás svést domů. Po necelém 20min čekání dorazila maminka a zavezla nás domů.

Jestli vlaky měly další zpoždění to nevím, neslyšel jsem je vyjíždět a z mostu nad železnicí, prý, byly vidět. Večer na netu jsem to nijak nezjišťoval, tak netuším. Každopádně v této prodlevě byly ČD nevinně, ačkoliv situaci mohli, dle mého názoru, řešit jinak (tzn. poslat vlak aspoň do Třince - tam je dost místa na otočení mašinky).

Bon voyge, Přátelé:-)

Žádné komentáře: