pondělí 21. prosince 2009

Koupil jsem dárek pod stromeček - jednu chladící podložku pod notebook!

Je to už nějaký pátek, co jsem tady napsal něco rozumného z mého života, takže trochu chronologicky, aneb co se stalo v prosinci? Koupil jsem si chladící podložku pod notebook!








Ne že bych se s tím chtěl nějak chválit, ale ono to opravdu chladí..a já jsem za poslední dva dny, co ten čínský výrobek testuji, jsem nesmírně spokojený. Tudíž pokud jste si jakoukoliv chladící podložku pod notebook nekoupili či jen o ni uvažovali, tak do toho běžte. Vím, jaké to je když se notebook přehřeje, s věkem se objevují i jiné potíže... takže to byla rozhodně dobrá koupě!



Ve tmě poskytuje relativně dost světla, sice modrého, ale příjemného. Podle obrázku (viz výše) to nejde moc poznat, ale je to tak. Jsem línej to fotit:-)

zdroj fotek: http://www.aukro.cz/item839626275_luxusni_chladici_podlozka_s_19cm_vetrakem_vanoce.html

Žádné komentáře: