středa 23. prosince 2009

ZS 2009/2010 aneb ples to jistí:-)

Mojí drazí, strašně rychle to uteklo. Ještě včera jsem přijížděl z dovolené do Olomouce..a zítra už je Štědrý den. Tento semestr byl pro mně strašně hektický, uspěchaný. Koncem listopadu jsme si všiml, že nestíhám některé věci, že je odkládám ze dne na den, z týdne na týden, takže jsem si preventivně začal psát, co všechno musím udělat a oranžovým zvýrazňovačem škrtal vykonanou práci... Tento semestr byl zase svého druhu :-)

Pobyt v Krakowě bylo nádherným obdobím klidu, pohody, nerušených meditací, procházek, výletů a na druhou stranu trocha samoty mi nijak nevadila, ba naopak pomohlo mi to poznat víc sám sebe. Nicméně těšil jsem se zpátky do Olomouce na další semestr, kdy budeme vyvádět lumpárny, opíjet se, chodit za děvčaty a pokuřovat kubánské doutníčky:-) To by možná bylo nádherný, ale v mém životě (už) nereálný (ne že bych na to byl příliš starý, ale studium na VŠ člověka trochu změní:-) a okolnosti jeho rozhodnutí poznamenají další jeho kroky). Já se hlavně těšil na kamarády, přátelé, prostředí, známá místa, prostě na Olomouc, tak jak si jej pamatuji, tak jak jsem s ní sžitý:-)


Zimní semestr byl i nádherný v tom, že bylo dlouho relativně teplo, a že opravdu se ochladilo (pořádně) až v zápočtovém týdnu. Myslím, že se toho v letošním zimním semestru stihlo opravdu dost, na co můžeme být kolektivně pyšní. Jsem rád, že Cech se tak hezky rozvíjí, tedy pokud pominu slabou aktivitu širší členské základny, ale to je na dlouho a ani nechci o tom zde mluvit. Spíš mám takový vnitřní pocit spokojenosti, dočasného štěstí. Bilancovat nad ZS nemá cenu sběr ovoce bude až v červnu, tam se ukáže kdo je jaký sadař a jak umí sbírat své zaseté plody:-) Čeká mě prostě náročný semestr.

Avšak tento skončil úžasným pro mně plesem, i když mě každým rokem mrzí, že ples je tak krátký, klidně bych připlatil a prodloužil si jej do 4 či do 5 rána. Já jsem rád, že se na plese sešla tak velká skupina bezvadných lidí. Bylo nás trochu méně než jsem čekal, ale i tak atmosféra byla pozoruhodná (hlavně pro účastníky židličkové:-)). I když jsem už jednou děkoval, tak i přesto chci ještě jednou poděkovat všem organizátorům a hlavně našim hercům, neb některé výkony byly obzvláště výborné. Doufám, že i příští rok bude ples minimálně stejně úžasný, jen doufám, že z něj budu mít víc a že stihnu poklábosit z více lidmi než letos. Trochu mě to mrzelo, ale vytíženost byla veliká, avšak na druhou stranu je to trochu nevýhoda znát zástupy lidstva :-) a chtít si z každým alespoň formálně vyměnit pár slov (i když já jsem raději pro tu neformálnost u baru :-)). Zazdil jsem letos afterparty, ale nějak jsme z Loly odešli rychleji než ostatní a pak mrzlo z vesela a přede mnou byla štreka, jak sviňa. Nicméně kdo bude chtít na pivo se mnou v příštím kalendářním roce, tak se ozvěte, rád půjdu - udělám si seznam:-):-):-)

Mějte se krásně a skládejte básně!:-)

Žádné komentáře: