pátek 12. června 2009

Díl 63.: koupil jsem si knížku, zase pršelo a byl jsem konečně v menze..

Momentálně čtu publikaci Jarosława J. Piątka Wojna jako rzeczywistość. O prowadzeniu starych i nowych wojen. Jelikož se mi líbí, je dobře čtivá a obsahuje nespočetně informací, tak jsem se rozhodl, že si ji pořídím a dneska ráno jsem vyrazil do knihkupectví. No, nějak mi nedošlo, že jít nějak nakupovat před devátou není ten nejrozumnější nápad, neb většina knihkupců ještě měla zavřeno, a tak jsem byl nucen si udělat menší procházku po městě. Ale nijak zvlášť mi to nevadilo, sice jsem se oblékl, jako bych měl jít zrovná na pláž, takže mi bylo trochu zima..ono poznat teplotu větru přez okno mc nejde:-( ale přežil jsem to:-) Knížka stála 36 PLN, což je o něco víc, než jsem našel na netu, ale na netu je většina věcí levnějších, takže jsem byl spokojený. 

Na zpáteční cestě jsem ještě zamířil do obchodu si koupit něco dobrého k jídlu, jako třeba chleba:-) a jiné chutné potraviny, ptž z domova jsem si přivez hromady jídla..a bylo t třeba sníst dřív než se to zkazí, takže jsem od úterý do včerejška prakticky se cpal tím stejným..a i když mi to chutnalo, tak jsem rád, že jsem to snědl. A taky kvůli tomu jsem se těšil na jídlo v menze, byla to příjemná změna: krémová chrachová polévka a frybí filé s bramborama (ale nemyslete si, že to bylo takové klasické nechutně chutné filé se závodních jídelen..to mělo úplně jinou třídu-..i díky velikosti - přes celý talíř:-)), salát a kompot. Byla to mňamka! Sice tam byl pro mně nevídaný nával a slečna za pultem se oháněla, co mohla..ale i tak to nestačilo, takže jsem byl rád, že mi nidko moje jídlo nevzal dřív než byl na řadě..doufám, že i já jsem neučinil totéž?!

No a s tím počasím to je jedná radost, Vám povím! Ráno bylo hezky, sice foukal vítr, ale nebylo zima. Odpoledne je to na nic, když jsem vycházel z jídelny, tak samozřejmě muselo pršet..a myslíte, že jsem měl deštník?? něměl..štěstí..že mám cool bundu..takže jsem nebyl ani moc mokrý. A od té doby, což je víc jak čtyři, se absolutně nezměnilo..teda kromě toho že přestalo pršet:-)..ale je tam hnusně zataženo a vůbec to nevypadá, že by mělo být nějak hezky.. 

no uvidíme, jak bude o víkendu..

ps: za týden už budu doma..:-)

Žádné komentáře: