středa 10. června 2009

Díl 61.: usb-lampička, bodovka, lednička a sluníčko..

Včera bylo nehorázné teplo, slunce pařilo jak prase a dneska to vypadá, že to nebude o mnoho lepší.. Ihned po mém příjezdu do exilového bydliště, jsem si chtěl rozsvítit nad postelí svojí bodovkou, ale žárovka už nevydržela a rupla, takže mi bylo jasné, že se budu muset v úterý vydat do nejblížšího elektro-obchodu. 

Už minulý týden jsem si všiml, že moje usb-lampička má problém..nesvítí dvě diody, či přesněji řečeno, svítí a někdy nesvítí.. každopádně jsem se rozhodl to zkusit reklamovat. Říkal jsem si, když se to nepodaří nic se nestane v opačném případě dostanu novou.

Takže obě tyto potřeby jsem spojil a vyrazil jsem do obchoďáku jménem Galeria Krakowska. Reklamační řízení proběhlo blesku-rychle, i když mi obsluhující trvdil, že lampička svítí všemi diodami a když jsem to chtěl vidět, tak mi to nemohl ukázat, ptž pult byl moc široký, usb prodlužku neměl (či nechtěl mít-to nevím) a za pult mi nedovolil vejít. Ale i tak mi vypsal papír, se kterým jsem mohl na prodejnu si vybrat tu stejnou usb-lampičku nebo jinou. Takže pohoda. A žárovka..sice jsem toto oddělení v elektru hledal dost dlouho, ale našel a žárovku s potřebným závitem si koupil.

Cestou tam i zpět jsem udělal pár foteček: http://picasaweb.google.com/benpytlik/ErasmustripDay106090609#
Většinu objektů už jsem fotil, ale někdo mi říkal, že bych si to měl vyfotit i bez sněhu a hnusných šedých mraků, takže tady to máte..a počítám, že si přibudou ještě další...:-)

Na kolejích jsem už to nevydržel a musel jít osprchovat..sucho, dusno a vlhkost dala zabrat snad i mravencům (a jen tak na okraj: ně že bych byl puritán, ale některé zdejší holky toho odhazují s přibývajícími teplotami čímdál víc:-)). Následně jsem zjistil, že nám teče lednička, nevím zda to bylo z tepla, velkého obsahu v malém prostoru, či prostě jen stačilo nastavit více mrazení. Každopádně jsem s tím něco udělal a pořádně nevím co, ale už neteče..:-)


Jelikož je čas na oběd, takže si půjdu dát něco dobrého. Vám rovněž přeji dobrou chuť pokud právě obedváte, večeříte, snídáte, svačíte .. prostě jakkoliv si své bříška plníte:-)


Žádné komentáře: