pátek 19. června 2009

Díl 73.: poslední den v Krakowě..úklid a vzpomínky:-)

Probudil jsem se před sedmou..a říkal jsem si ještě ne..ještě je čas. Ale usnout jsem už nedokázal..a přemýšlel, co všechno dneska a v jakém pořadí udělat nejlépe..aby to mělo hladký průběh.. Tak za prvé to chtělo sprchu..pak jsem si v klidu uvařil předposlední čaj a usedl ke snídani. Pustil jsem seriál..Byl jednou jeden čelověk..pokud si na to pamatujete..mám to ale jenom v polštině..a v celkem slušné kvalitě. Po snídani jsem odnesl povlečení do skladu. Skladník se točil kolem sebe..spěchal..takže jsem mu rozuměl každé druhé slovo.. a tady je trochu jiný systém při odhlašování z pokoje. Ve skladu nedostane žádné potrvzení..všechno jde přes komp..pak je třeba zavolat někoho z Rady Mieszkańców (taková instituce studentů pro studenty bydlících na kolejích), ten Vám napíše na kousku papírů, že pokoj je OK a můžete jít za refentkou odevzdat klíč a pro kauci.

Po skladu jsem si šel vyzvednout noviny do vlaku a zeptal se na poštu a následně jsem začal uklízet a balit si svých pět švestek. V průběhu balení jsem přemýšlel o mém zdejším pobytě..ale to je na samostatný příspěvěk, takže se této problematice budu věnovat v následujících dnech. Uklizení a balení mi zabralo to celkem dost času..ptž teprve těsně před 12 jsem skončil a volal do Rady. Zodpovědná osoba tu byla před chvílí, konstatovala, že pokoj je v pořádku..já se 3xpodepsal..na tři různé papíry..ale ať mají pěkně archivovaný můj podpis:-)

Teď už jen zvbývá vykonat nezbytné..najíst se, zajít za referentkou pro kauci, nasednout na tramvaj..z oknénka se rozloučit se školou..koupit si poslední "obwarzanki" na cestu domů a nasednout na vlak ve 14:45!

Krakow mi bude svým způsobem chybět..čtyři měsíce jsou čtyři měsíce...
Brzy naviděnou Přátelé!

Žádné komentáře: