čtvrtek 18. června 2009

Díl 71.: ISO, foto, BIH UJ...

Dnešní poslední den šíleně rychle utekl.. ale o to víc byl zajimavý:-)

Ráno jsem ještě nafotil jednu knížku a utíkal do BIH UJ (neboli Knihovny katedry historie Univerzity Jagiellonské), tam jsem vrátil půjčené knížky a vyzvedl si rezervaci. S dobrým pocitem, že nebudu muset spěchat s dalším focením mé poslední vypůjčené knížky..jsem se vydal do ISO (neboli "kanceláře pro mezinárodní studenty"), kde jsem chtěl si vyzvednout všechna nutná potvrzení o absolvování erasma v Krakowě!

Měl ale štěstí! Zdejší koordinátor mě upozornil, že mi chybí potvrzovací razítko o vrácení všech knih právě z BIH UJ. Úplně jsem na to zapomněl! Takže asi v pěti vteřinách jsem přemýšlel, co teď. Jelikož jsem chtěl mít už zítřejší den klidný..tak jsem rychle spěchal na koleje..a fotil jak o závod! Za hodinu a půl bylo hotovo..a já se zase vydal stejným směrem..cestou si koupil tradiční, kulaté pečivo "obwarzanka", neb jsem měl už hlad..a v té době jsem měl podle předchozího plánu už dávno se krmiti. V knihovně to proběhlo bleskurychle..paní knihovnice..hezká, mladá ženská..mi oštemplovala index..a já s velkou nechutí jí opuštějíc..fakt byla hezká..se vydal z5 do ISO. A tam nastala muka..že jsem raději nepokecal s knihovnicí..předemnou banda uřvaných Italek..a trvalo jim to snad věky.. čekal jsem víc jak půl hodiny.. ale naštěstí se dočkal!

Všechno, co jsem chtěl jsem dostal..plus něco navíc! Nebyl bych to já, kdybych něchtěl něco extra..čímž mám na mysli všechny vydané dokumenty v angličtině..jsem rovněž o ně požádal v polštině..a to z důvodů, abych se měl jak prokázat při uplatňování nároku na extra stipendium. No a aby toho nebylo málo..tak jsem ty dokumenty chtěl i ve dvou datech vydání..důvod je prostý..abych měl pojištěné zadní vrátka..a nemusel se tu zybtečně vracet, kdyby potvrzení které bylo vydané dnes, bylo pro olomoucké zahraniční styky nepřijatlné..nebo na opak..s datem poseldního června.. Člověk musí myslet na všechno!

Ale vracejíc se k těm nafoceným knihám..tak dohromady mi to hodilo číslo 20 (z toho 16 od prvního do posledního písmene). To se to bude psát diplomku o prázdninách...:-)

Žádné komentáře: