pátek 19. června 2009

Díl 72.: poslední procházka na Wawel..

Včera před šestou jsem dospal první várku příspěvků na blog. Na moji poslední procházku po Krakově jsem nechtěl jít v tom největším pařáku..a tak jsem se rozhodl jít až na večer. Slunce už tolik nesvítilo..ale nebylo, díky třicítkám přes den, ani moc zima..

Vybral jsem si celkem dobrou dobu..procházku..na Wawelu nebylo moc lidí..a i když bylo nábřeží naplněno lidmi..polehavajících na trávě.. odpočívajících na (doufám, že to není) protipovodňové zídce..a také lidmi od soundsystemů..ochranky a kolem trávníků linoucích se ochranných plotů a světelných věžiček. Krakow se připravuje na tradiční Wianky (nevím jak je to v češtině..každopádně, lidová slavnost pouštění po vodě spletených květů do věněčku..a také svíček..etc.). A letos to bude opravdu velká událost, už jenom proto, že vystoupí Lenny Kravitz, jako hlavní hvězda programu..a aby toho nebylo málo, tak program začíná už od 20h, Lenny je na pořadu od 22h a od 24h pořadatelé slibují velkolepý laserový a pirotechnický zážitek.

Takže kdyby jste měli náhodou o víkendu čas, tak se stavte 20.6 do Krakova na nábřeží pod Wawel..a o vstupenky se nemusíte bát..všechno je zdarma..i Lenny:-)! Jenom si sebou neberte takové obvyklé věci jako palné a bodné zbraně, psychotropní látky, pirotechniku a alkohol:-) Bude to určitě prima zážitek..na jednu starnu mě mrzí, že u toho nebudu..Lennyho mám rád..ale je mi jasné kolik lidí tam bude, zvlášť, když je to zadarmo.. A čtyři velkolepé obrazovky asi stačit nebudou, když podium je na druhé straně řeky:-)

Cestou jsem udělal pár fotek:

Žádné komentáře: