čtvrtek 18. června 2009

Odcinek 67.: męczy mnie walka z wiatrakami II

Pierwszą część tego artykuliku zanjdziecie tutaj: http://benjaminek.blogspot.com/2009/05/dil-55-uz-me-unavuje-boj-s-vetrnymi.html

12 czerwca 2009 wysłałem kolejny email nt. kaucji (ubytovací jistina). Miałem szczęście..z 7 osób, do których list wysłałem, mi tylko jeden odpowiedział. Odpowiedział mi na prawie wszystko, jednak już nie mam siły, by znów prosić o odpowiedzi od osób do tego kompetentnych..więc sprawę zostawiam, tak jak jest.. na pól otwartą, na pół zamkniętą.

Chociaż zabardzo nie rozumiem, dlaczego mi nie odpisali i tak właściwie arogancko się do całeł sprawy odnoszą, bo wystarczyło dać na strony internetowe i wywiesić, gdzieś na gazetce kilka szczegółowych inforamcji o kaucji..no i był by święty spokój..ale jak ktoś chce psa bić, to kij zawsze sobie znajdzie!!!

Žádné komentáře: