pátek 29. května 2009

Díl 55.: už mě unavuje boj s větrnými mlýny

Už mě unavuje boj s větrnými mlýny!

5. května 2009 jsem napsal a poslal první mail ohledně ubytovací jistiny - bez odpovědi.

16. května 2009 jsem napsal a poslal druhý mail ohledně ubytovací jistiny tentokrát na zbylé dvě adresy v Kontaktech na skm.upol.cz - bez odpovědi.

21. května 2009 jsem napsal a poslal třetí mail ohledně ubytovací jistiny adresovaný předsedovi Kolejní rady vysokoškolských kolejí v Olomouci - bez odpovědi.

29. května 2009 jsme napsal a poslal čtvrtý mail ohledně ubytovací jistiny a to přímo Kvestorce UP - uvidíme jaká bude odpověď, pokud nějaká bude!?

xx.xx.2009 napíšu a pošlu x-tý mail i ..jak říká s úsměvěm na rtech můj kamarád.. na polský konsulát do Ostravy - ale netuším, zda by nějaká odpověď byla:-)



seriál nekončí..průběžně sledujte blog!

1 komentář:

Ondřej Kolář řekl(a)...

Koukám, že SKM má dva osvědčené způsoby, jak jednat se studenty. Když má člověk dotaz či stížnost, referentky mu buďto odpoví citátem z ubytovacího řádu (který obvykle vůbec nesouvisí s tématem), nebo mu neodpoví vůbec.