úterý 19. května 2009

Odcinek 50.: znowu pada deszcz..

W gimnazjum mawialiśmy, że matura to bzdura i może w pewnym sensie to jest prawda. Ja bym to troche przekształcił i powiedział, że dzisiaj ładna pogoda to bzdura i miał bym rację w stu procentach. Miałem zajęcia dopiero od 13:15, ale dopołudnia nie szło nie zauważyć, iż się coraz bardziej ściemnia. W jednym momencie była taka ćma, że musiałem sobie rozświecić światło. Przeczuwałem, że będzie mocno padać, ale stale wierzyłem, że nie w czasie, kiedy będę wychodzić na zajęcia. Niestety, miałem pecha! Jak rąbnęło z nieba, to się lało godzine. Czasami mniej, czasami więcej! Miałem akurat to szczęście, że kiedy poszłem na zajęcia, zbyt nie padało. Jednak na pierwszym zkrzyżowaniu, zaczęło mocno walić. Bańki na chodniku i drodze zaczęły się robić, a przede mną jeszcze była spora drogi. Nie miało sensu wracać:-( Do instytutu przyszedłem do kolan zupełnie mokry. Końce spodni zupełnie zmieniły swój kolor, dzięki nasiąkniętej wodzie.

Jednak spadające krople deszczu przypomniały mi jedną piosenkę, która dla mnie bardzo znaczy. Taki sentyment we mnie się budzi, kiedy ją słyszę. Przypomina mi moje dawne czasy robienia różnych szaleństw, podrywania kobiet etc.! No chyba każdy ma podobną piosenke, która w nim przebudzi jego dawne przeżycia.

O to moja: Lady Pank - Znowu pada deszcz:
Pada deszcz - tak już było wczoraj
"Znowu Ty" - to są twoje słowa
W moich snach - nic się nie zmieniło
Dzień jak dzień - tak już przecież było
Nie chcę wiedzieć jak i co po co mówić - to nie to
Nie umiałem kochać wprost znowu zakpił los

Ref.: 
Jeszcze wczoraj chciałem zmienić w sobie coś
I odlecieć byle gdzie o,o,o,o
Jeszcze wczoraj mogłem być daleko stąd
Dzisiaj znowu pada deszcz

Wołasz mnie - słyszę swoje imię
Płynę więc - przecież wszystko płynie
Mówisz że nic się nie zmieniło
Tak już jest - tak już przecież było

Nie chcę wiedzieć jak i co
Po co mówić - to nie to
Nie umiałem kochać wprost
Znowu zakpił los

Ref.

Nie chcę wiedzieć jak i co
Po co mówić - to nie to
Nie umiałem kochać wprost
Znowu zakpił los

Ref. (2x)




Žádné komentáře: