úterý 12. května 2009

Díl 45.: maškarní, ping-pong a co já vím...

Udělal jsem si zase chvilku odpočinku a vyrazil za svou milou do Olomouce. Ve čtvrtek jsem se ukázal na KHI a trochu zašpásoval na maškarním plese, při grilování a soudku piva. Byl to prima strávený čas a moc jsem rád, že jsem přijel a popovídal si s Vámi.

Jelikož jsem za poslední dobu trochu přibral, zřejmě díky vysedávání před kompem, popíjeni piva a pojídání všeho, co mi do puse přilítne, jak pečená holoubátka! Takže bylo načase si trochu zasportovat :-) Nenapadlo nás s Míšou nic jiného než si zahrát badmington, ale pak jsem viděl pomůcky na ping-pong a já dostal takovou chuť si zahrát, ptž já ping-pong velmi rád, ale tak nějak poslední dobou není na to čas. Jedinou nevýhodou byla absence hracího stolu, ale s tím jsem si hravě poradil, jako zkušený inovator a člověk zručný na všelicos, ale jak maminka říká, že sice umím všechno zařídit, opravit, nainstalovat, ale zpívat bych neměl! Má asi pravdu. Takže jsme vzali s Míšou jeden větší stůl, orbátili ho podélně a místo síťky použili dvě knížky. A hrálo, na zkrácené sety a já vyhrál!!!!!! 4:3 na zápasy!!!!! Bylo to skvělý, nejenom zápas.. Děkuji Ti..jsi báječný člověk a já si užívám každou minutu, co jsem s Tebou!

Taky mě štve to počasí, sice se dneska trochu rozsvítilo na nebi, ale i tak to není, to co to bývalo, snad pro příštích několik dnů to bude lepší. Celkem prdel byla jet v pondělí večer do Krakova. Ne že pršelo jak z konve, pořád se opakovaly intervaly mezi pršením a nedeštěm. No a když jsem se už chystal na tramvaj, tak začal být ten stav nedeště..měl jsem celkem radost, ptž pak od tram na bahnhof je to v pohodě. Jenomže to by nebylo naše počasí, aby v minutě, kdy já vycházím ze dveří domu nezačalo "chcát" jak na Samote u lesa. Chcalo a chcalo a já si smočil spodky nohavic:-( ale tramvaj přijela vskutku rychle, já nastoupil a už jenom vnímal a nasával odóry cestujících, hleděl přes zamlžené tramvajové okénko a rozplíval se nad krásou olomoucké městské krajiny po trati tramvaji č. 7:-)

Žádné komentáře: