úterý 5. května 2009

Díl 44.: Juwe, juwe, juwenalia, kto nie pije to kanalia!

Určitě to znáte, jste doma nebo na chatě, chcete mít hezké odpoledne, ale pod okny Vám řve sousedovic spratek. S mým štěstím to mám každý víkend, co jsem doma, ale tak nějak jsem si už na to zvykl, že na to nijak nereaguji, jen občas něco u plotu schovaný pod altánem prohodím, jak tu býval kdysi klid..ono by to možná fungovalo, ale musel bych to zřejmě říct na hlas..:-)

Ale tak nějak jsem začal odjinud než jsem chtěl, tak jinak. Nevím kolik z Vás si pamatuje koncert Kabátů na olomoucké envelopě ještě v době, než vůbec začli stavět novou přírodu. Je to už dobrých 5 let tomu. Já si ten den i celkem vybavuji, ptž na druhý den jsem měl zápočet z latiny a chtěl jsem se učit, jenže to nešlo. Ta pláň je celkem daleko od kolejí, ale i tak bylo dost dobře slyšet jak zvukaři zkoušeli aparatúru. Ale zřejmě mi všichni dáte za pravdu, že to byl fakt hukot..ani další akce v podobě majálesů nebo pivních festivalů nevytvářely takový rachot, jako zkouška zvuku Kabátů. No a teď si vemte, že by jste o něco slabší aparatúru měli pod okny koleje? Že si to nedokážete představit? To je škoda, kdyby ten dunící pocit, který je ve mně už bezmála 4hodiny, se dal přenést pomocí tohoto blogu, tak by jste zjistili, jaké to jé být lokován v prvním patře 50m od pódia! Fakt zážitek! Mě by to dunění ani tak nevadilo, kdyby pouštěli moje oblíbené techníčko (musím se Vám ale teď přiznat, že v poslední době poslouchám hardtechno a to je fakt nářez, tady trocha ochutnávky: 



), ale co oni tam za skvosty pouštějí to jsou pro mně fakt boží muka!!! Nemám nic proti rocku, reggae či punku, ale to není hudba mého mládí a nikdy nebude. Jsem ochoten si ji občas poslechnout, ale myslím, že jedna písnička na rok až dva je přijatelný kompromis vůči těmto žánrům!

Těď tam právě si prozpěvuje nějaký týpek, ale řekl bych že bytoho měl nechat, neb mu to fakt nejde a zřejmě ho bolí v krku, ptž mu vůbec nejde rozumět a nějak tak divně chraptí:-) 

Dnešním dnem začal čtyřdenní majálesový maraton jagiellonské univerzity. Pokud jsem si všiml dobře, tak bude trvat ta agonie až do neděle, ale já naštěstí jedu zítra dom, tak uniknu celé vřavě a jsem za to upřímně rád! Nevím jak Vy, ale já moc ty otevřené na čerstvém vzduchu festivaly moc nemusím, ne že bych nějak toužil po velkých close-air party či jiném hromadném šílenství s naprosto cizími lidmi..to fakt ne! Ačkovil masy vládly a vládou světu, tak já se takto koncentrovaných mas hrozně moc bojím. Jedinec je ovladatelný, ale masa nikoliv! I když být na Loveparade in Berlin musí být úžasný pocit...

ps: název příspěvku je i heslem zdejšího majálesu.. takový bojový pokřik, aby místní prodejci alkoholu měli větší tržby:-)

Žádné komentáře: