čtvrtek 28. května 2009

Díl 52.: byl jsem naskok doma

Před týdnem v pátek jsem zas přijel na chvíli domů, odpočinout si..či nabrat nových sil..flákat se..no nazvěte to jak chcete, každopádně jsem nebyl v Krakově:-)

Bylo pořádný horko, teploměr div neprasknul pod přívalem rtuti v trubičce a já měl pár záchytných bodů, co všechno bych měl oběhnout a zařídit, pobýt a zaplatit. Tak za prve bylo třeba navštívit prarodiče..tím jak střídám své místa pobytu nejsem nikde moc dlouho, tak jsem si řekl, že s nima strávím podstatnou část svého karvinského víkendu. Následně jsem měl v plánu poctit svou návštěvou Stanici technické kontroly, neb jsem měl do 25.5.2009 platnou technickou prohlídku svého autíčka. To bylo lehce za trest, neb jednak jsem byl až 3 na řadě, co ž by ani nevadilo, jak spíš to nechutné teplo, které bylo. Já se uvnitř i vně auta pařil, jako bych byl někde v sauně. Ale tu bezmála hodinu a třičtvrtě jsem přežil a vydal se na zpáteční cestu domů. Sobotná večer patřil smažení vaječiny na otevřeném ohni a že byl hezký den a večer, tak vše bylo moc pěkné a michaná vajíčka byla moc dobrá. Neděle prakticky porběhla v podobném duchu. Sice jsem dopoledne zápasil s hromadou černých ponožek, ale vymotal jsem se a sestavil páry do následujících bojů v teniskách:-) Pak jsme s rodiči se vydali na menší marketingový turismus a prohlídli si nově zrekonstruovaný gigasport v Karviné (který proměnily v pouhý obchod s outletem značek) a následně jsme se vydali i do jiných hadrovch obchodů, zjistit, co v letošní módě vládne. A musím říct, že je to furt to samé. Tak nějak nečekaně jsme se rozhodli nespěchat na oběd domů a místo něj si v pozdějším odpoledne udělat chutné vepřové na otevřeném ohni na zahradě. U masa nezůstalo a prakticky až do večera jsme byli venku. Bylo moc hezky. K večeři jsme si opekli šunkové klobásky. Byl to moc příjemný víkend. V pondělí kromě zmiňovaného STK jsem si vyzvedl taky novou občanku..nějak tak naivně jsme si myslel, že už dostanu plastovou, velikosti kreditní karty, ale ne. Obdržel jsem ten stejně velikostně, foliovaný průkaz totožnosti. Viditelně prošel menšími kosmetickými úpravami, ale jinak je identický jak ten starý.  Odpoledne jsem strávil uklízením všeho přbytečného v pokoji a dobalil pár základních potřeb do batohu, abych se po půl6 vydal na cestu do součásného studijního působiště... 

Žádné komentáře: