neděle 21. června 2009

Díl 74.: erasmus neskončil..erasmus trvá..

Cesta z města byla fakt příšerná..nemyslel jsem si, že to bude takové slzavé údolí, když budu opuštět město. Právě v momentě, kdy jsem si vybíral kaucji od refenrentky, tak začlo pršet..cestou tramvají se rozpršelo ještě více.. a když jsem vystupoval, tak byl pořádný slejvák.

Sice jsem čekal, že vlak bude lehce narvaný lidma vracejících se z práce, ale že až tak..tak to mě překvapilo. Drtiva většina vystoupila zhruba do hodiny od vyjetí z Krakova. Jelikož pořád pršelo, tak člověk nemohl mít ani otevřené okénko, neb ženské před náma na sedadlech si stěžovali na déšť. Mylím, že si umíte představit, jak asi bylo ve vlaku..velmi příjemně..

Po hodině mi došlo čtivo..a jelikož jsem měl zbytek v krosně..tak se mi nechtělo všechno vybalovat a zbylé dvě hodky do Czechovic Dziedzic, kde jsem přestupoval..jsem strávil čuměním z okna:-) Ve vlaku jsem si přisedl k jednomu týpkovi..koupil sitakovou malou ledničku carlsbergů v plechu...a do Petrovic, kde jsem vystupoval..tak to vyžehl..snad všech šest. Neuvěřitelný výkon, jak na hokejistu. Chtěl si povídat, ale já nějak neměl chuť. Byl jsem rád, že jsem za posledních několik dnů všechno zvládl..a udělal, co jsem chtěl..koupil, co jsem měl..a nezapomněl na pokoji nic..a těšil jsem se domů..a moc!

Zítra opět odjíždím z domova...čeká mě cesta do Olomouce...a konečné řešení erasmácké otázky. Měl bych to do středy všechno zařídit a pak..na mně čekájí už jenom samá pozitiva a sociální jistoty:-)

Mějte se krásně a v Olomouci na viděnou:-)

Žádné komentáře: