pondělí 6. dubna 2009

Díl 31.: škola nebyla a nikdo mi nic neřekl:-/

Dnešní den začal skvěle..dobře jsem se vypsal..chvili jsem brouzdal na netu a komunikoval na icq. No a na půl 12 jsem vyrazil do školy..sice jsem si myslel, že budu mít spoždění, ale přišel jsem akorát chvilinku před půl12. Dveře byly ještě zavřené (obvykle je otevírá vyučující..na všech mých přednáškách..takže to platí asi obecně), ale uviděl jsem jednu dívku, co světlém hnědé vlasy má..a co byla onehdy tak hodná a své zápisky mi půjčila:-) No k mému udivení, mi sdělila, že poslední přednáška byla minulý týden, když já byl v Olomouci. Nepotěšilo mně to, jednak kvůli tomu, že jsem nebyl na poslední přednášce (a ta byla i poslední obecně řečeno) a taky, že jsem zbytečně spěchal do školy. A škola nebyla a nikdo mi nic neřekl! Tady se aspoň projevila genialita našich katederních stránek, kdy jednotliví vyučující mají možnost na web hodit info, že ta a ta přednáška či seminář nebudou (sice ne všichni to plně využívají, ale obecně to funguje). Tady nikoliv! Stránky katedry, ač vypadají velmi hezky a působí reprezentativně, tak nenabízejí podobné informace, i když mají záložku Aktuality (no posuďtě sami: http://jazon.hist.uj.edu.pl/ih/). Měli by to víc propracovat a třeba nabídnout nějakému schopnému studentovi správu katederního webu:-)

Žádné komentáře: