středa 29. dubna 2009

Odcinek 40.: pierwszy egzamin za mną..

Ostatni tydzień spędziłem studiami polityki zagranicznej imperium sowieckiego w XX wieku, ponieważ dzisiaj miałem egzamin za 10kredytów. Było jeszcze trzeba przeczytać 2 lektury, w moim przypadku M. McCaulay: Rosja, Ameryka i zimna wojna oraz R. C. Raack: Polska i Europa w planach Stalina. Byłem troche wystresowany, bo nie wiedziałem i nie znałem, w jakim wposób tutaj przebiegają egzaminy. Ale egzamin zdałem, chociaż mogło być lepiej:-)

Teraz trzeba zacząć znów czytać i przygotować do następnych egzaminów, co mnie tu czekają!!!

Inaczy, moi drodzy, w Krakowie jest świetnie, słoneczko świeci, ptaszki śpiewają, a pod moim oknem wszystko na krakowskie juwenalia się zaczyna przygotowywać:-)

No rozmyślałem, co z wikendem, bo kiedy będzie ładnie, to może na mount kościuszko na wycieczkie sobie wyjadę:-) ale też trzeba kontynuować nad pracą magisterską..no zobaczymy, jak się świat potoczy z nami dalej!

Trzymajcie się..dozobaczenia w krótce!;-)

Žádné komentáře: