středa 29. dubna 2009

Díl 41.: druhý měsíc v Krakově

No tak jsem tady druhý měsíc, když jsem si tak pročítal onehdy své příspěvky, tak jsem měl pocit, že čas strávený v Krakově je skvělý. Moc si to tady užívám, sice se mi někdy zasteskne po domově, když jsou zde noci dlouhé a nikdo mě nemá jak obejmout, ale jde to.

Musím přiznat, že za poslední měsíc jsem v Krakově skoro nebyl. Víc jak týden (a +/-, no spíš plus, nějaký ten den) kolem velikonoc jsem byl doma, potažmo v Olomouci. Ale jinak ten čas v Krakově jsem vyplnil samostudiem, četbou a návštěvy v muzeích. Taky jsem u příbuzných v Tarnově (zhruba 80km od Krakova na východ). No a po dnešku mám i jednu splněnou zkoušku, takže já jsem prakticky spokojený. Sice bych mohl trochu šlápnout, abych si nasbíral nějaký ten materiál k diplomce:-)

A to je vše Přátelé, tadi dadi daaaaa... :-)

Žádné komentáře: