středa 22. dubna 2009

Odcinek 37.: tęsknie za Wami..

Jak bardzo ja tęsknie..troche mi smutno! Z jednej strony jestem bardzo szczęśliwym człowiekiem, mam wszystko, czego młody atrakcyjny mężczyzna potrzebuje w życiu. Ukochaną dziewczynę, świetną rodzinę i wspaniałych przyjaciół!!! Więcej mi nie trzeba! Jednak z drugiej strony, przebywając w Krakowie, mi tego wszystkiego brakuje.. mam dzisiaj ochote ość na piwo, ale nie ma z kim..

Jest to taki humor na gówno!!! Mam różne myśli w głowie, różnego rodzaju chęcie wyczynowe..ale tak najbardziej, to chcę być tam, gdzie mnie teraz nie ma! Chyba ogłoszę stan wyjątkowy, zanurzę się w nudną lekturę o zmierzchu komunizmu w Europie i będę próbować zapomnieć, że współczesny świat istnieje..

Brakujecie mi moi drodzy..bardzo!!! Wiedziałem, że tak chyba będzie, ale nie przeczuwałem, że aż tak. Mam nadzieję, że ten kryzys to tylko stan chwilowy i że jutro będzie znów lepiej!!!


Žádné komentáře: