úterý 22. dubna 2008

Historický večírek!!! totalní pařba až do rána!!!

Na to, že jsem vstával včera v 6 ráno, abych mohl jet s Dědou nakoupit, tak jsem byl večer neskutečně čilý. Ale co, historické večírky nemáme každý den...a jednou za půl roku se člověk může jemně střískat...bylo to úžasný...sqělý lidí, atmosféra, dokonce i hudba, kterou jsem zpočátku pouštěl...ale jelikož mám celkem vyhraněný hudební sluch, předal jsem vládu nad complem zkušenějším. A nemusím, tady ani zdůrazňovat jak se povedl program, myslím, že všichni, kteří to viděli museli být nadšeni. Zřejmě jsem super parta lidí v Cechu (http://cish.bloger.cz/), a i když se ne ve všem shodnem, tak se respektujeme...a to je hlavní!!!

Člověk si ani neuvědomil, že se najednou muselo končit. 3 ráno. Everybody raus. Já jsem však byl spokojený, neboť jsem měl obavy jak to bude všechno vypadat, jak a co se nepodaří...atd. etc. A nakonec můžu hrdě prohlásit, že jsme slavili úspěch.

Na závěr celé noci jsem si ještě udělal takové malé intimní soukromé afterparty u jednoho piva...ale to už na mně dopadala únava...velice těžká byla i mluvit se mi už moc nedařilo...ale bacha! vožralej jsem nebyl!!! Takže po páte hodině ranní první tramvají jsme se svezl s pracujícím lidem na kolej...a o půl jsem zalehl a usnul jak malé dítě.

Už dlouho jsem se tak dobře nebavil! Díky všem, kteří se na celé akci podíleli jakkoliv!!!

Avšak ze všeho nejvíc, jsi mi na naší party chyběla Ty lásko...jsi můj andílek...a já Tě strašidelně miluji Míšo!!!:-* :-*:-*

Žádné komentáře: