neděle 13. dubna 2008

Volební manévry

Tak jsem byl zas včera volit!
V této republice mi to příjde už skoro normální…každou chvílí nějaké ty volby…a pokud se nepletu..tak na podzim se plánují krajské. No nesmíme se ničemu divit, všichni chceme nějak vydělávat.
Ono ty včerejší volby byly stejně jedna velká psina! Člověk přišel do zasedačky na studijní a tam dva vysmátí členové volební komise…pohlédl jsem se do prava…a byly tam umístěne na stolách čtyři krásné bílé kóje pro hlasující. Bylo to nadherné, ale také děsivé. Říkla jsem si, o co tady v těch volbách vlastně jde? Systém těch voleb mi něco připomíná, jako bychom si chtěli něco přivlastnit, jakoby ten systém, který funguje u “státnich” voleb byl nějaký dokonalý. Ale jestli je, tak to přenechám fundovanějším!!!
Jsem stejně přesvědčen, že stát dělá jednu velkou chybu…nedokáže zákonem přinutit občana jít k volbám. V momentě, kdy volby jsou dobrovolné, tak Ti, teří nejvíce vyřvávají, že se jim něco nelíbí stejně k těm volbám nepůjdou..sám znám takové!!! A volby do AS UP či do ASFF UP jsou v otmhle ohledu úplně stejně. Já chápu, že žijeme v demokratickém státě a každá občan má svá práva a povinnosti, ale nemyslíte si, že např. právo volební by mělo býti povinnosti volební?? Já ano!!!
Já doufám a fandím, celé volební komisi, že měla větší úspěch u voličstva s propagaci než minule. Informovanost byla, dle mého soudu, dostatečná, kdo chtěl informace, měl možnost is je získat. Příležitostí bylo víc než dost.
Vivat … !!!
(místo tři tečky si vložte kohochcete, za naše peníze tam sedět nebude - jediná výhoda oproti státním volbám:-))

Žádné komentáře: